خرید سیلوسایبین
نوشته شده توسط : spudgene

عوارض مصرف مجیک ماشروم

 

۱- مصرف یا حمل و نقل این مواد دراغلب دنیا غیرقانونی و همراه عواقب جدی است.

۲- در افراد زیر ۲۵ سال به دلیل اینکه هنوز بخش هایی از مغز تکامل نیافته اند، سایکودلیک ها میتوانند برای همیشه مغز را تغییر دهند و تاثیرات منفی بلند مدت داشته باشند.

۳- اگر در شرایط نامناسب و با دوز نامناسب مصرف شوند ممکن است بسیار خطرناک باشند.

۴- موارد زیادی از استفاده اشتباهی از قارچ های سمی به جای مجیک ماشروم گزارش شده که این قارچ های سمی میتوانند حتی کشنده باشد.

۵- سابقه بیماری روانپزشکی و یا مصرف داروی روانپزشکی یا الکل و مواد مشابه میتواند به شدت با سایکودلیک ها تداخل کند و عوارض جدی ایجاد کند.

۶- اگر کسی سابقه سایکوز خودش یا خانواده اش دارند ، ممکن است دچار بازگشت سایکوز شود.

۷- در صورت مصرف مداوم احتمال وقوع فلش بک (تجربه ناگهانی مصرف قارچ بدون مصرف چیزی) بسیار زیاد و گاهی خیلی خطرناک است.

۸- رانندگی در هنگام مصرف میتواند بسیار خطرناک باشد چون بینایی فرد کاملا با حالت عادی متفاوت است و تصاویر اطراف ممکن است پیچ در پیچ یا بیش از حد واضح باشند.

مایکرودوز ماشروم (مصرف مقادیر اندک قارچ جادویی)

 

مصرف مقادیر بسیار اندک قارچ در حدی که تغییرات قابل درکی در شناخت و حواس فرد ایجاد نکند را میکرودوزینگ می گویند که در سالهای اخیر از مصرف تفریحی قارچ نیز محبوب تر شده است. معمولا دوز مورد استفاده برای میکرودوزینگ زیر نیم گرم قارچ خشک و معمولا حدود 200 تا 300 میلی گرم از قارچ جادویی خشک شده است.

خرید سیلوسایبین

خرید و فروش و نگهداری قارچ جادویی در بیشتر کشورهای جهان و در ایران غیر قانونی است و مجازات قانونی در پی دارد. البته در سالهای اخیر تلاش های زیادی برای قانونی کردن این ماده انجام شده است و در برخی کشورهای اروپایی مثلا هلند، محدودیت قانونی برای تهیه قارچ جادویی وجود ندارد ولی در زمان نگارش این نوشته، حتی در کانادا و آمریکا نیز خرید و فروش این ماده هنوز غیرقانونی است.

انواع نژاد مجیک ماشروم

قارچ جادویی بیش از 180 نژاد شناخته شده دارد و در سالهای اخیر نیز با دستکاری ژنتیکی و همچنین ایجاد گونه های جدید بین گونه های شناخته شده، این تنوع بیشتر نیز شده است. اما برخی انواع مانند گلدن تیچر ، پنیس ان وی، قارچ سیاه و گونه های مشابه، در کشور ما شناخته شده تر هستند. برخی از انواع ممکن است از لحاظ محتوای سایلوسایبین بیش از 10 برابر از انواع دیگر قوی تر باشند و به همین دلیل تعیین دوز امن در هرگونه قارچ با گونه دیگر متفاوت است.

 





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: