نوشته شده توسط : spudgene

درباره سیلوسایبین

سیلوسایبین یک داروی طبیعی است که در بیش از 200 گونه قارچ یافت می شود. برخی اثرات آن را با داروهایی مانند:

 

لیسرژیک اسید دی اتیل آمید (LSD)

N، N-Dimethyltryptamine (DMT)

مسکالین

مصرف کنندگان سیلوسایبین می توانند واکنش های منفی از وابستگی تا مصرف بیش از حد را تجربه کنند. ظاهراً به دلیل مضرات احتمالی آن، این دارو در قانون مواد کنترل‌شده که توسط کنگره 91 ایالات متحده تصویب شد و در سال 1970 به تصویب رسید، گنجانده شد. سوء استفاده و اعتیاد و بدون استفاده تایید شده.

 

در سال‌های اخیر، محققان آزمایش‌های بالینی را با استفاده از درمان با کمک سیلوسایبین برای درمان تکمیل کرده‌اند. نتایج این بود که این دارو می تواند برای افرادی که از اختلال استرس پس از سانحه و افسردگی رنج می برند مفید باشد. علاوه بر این، سیلوسایبین با دوز ریز بیشتر و بیشتر رایج شده است. با ورود سیلوسایبین به جریان اصلی، شناخت قوانین فدرال، ایالتی و محلی و مجازات های مالکیت مهم است.

 

آیا سیلوسایبین غیرقانونی است؟

سیلوسایبین (ماده شیمیایی)، قارچ سیلوسایبین و هر چیزی که حاوی سیلوسایبین باشد در سطح فدرال و در هر ایالت در ایالات متحده غیرقانونی است.

 

می دانم، می دانم، چند شهر و ایالت اورگان برخی از داروهای روانگردان را جرم زدایی کرده اند، اما جرم زدایی هیچ نوع بازار قانونی و تنظیم شده ای ایجاد نمی کند. و بله، اورگان در نهایت یک بازار تنظیم شده خواهد داشت، اما حداقل تا سال 2023. و، البته، چند شرکت هستند که راه را با تحقیقات تحت نظارت FDA هموار می کنند، اما این نیز بازار قانونی ایجاد نمی کند. بنابراین امروزه، فروش سیلوسایبین قانونی نیست.

 

علی‌رغم همه این‌ها، جایی که قانون وجود دارد، همیشه یک کارآفرین نوپا در تلاش برای یافتن شکاف است. . . اما احتمالاً این قانون را زیر پا می گذارد. و اینجاست که به این سوال می رسیم که آیا کیت های سیلوسایبین قانونی هستند یا خیر.





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: