سه اقدام برای درمان سرطان ریه
نوشته شده توسط : spudgene

درمان سرطان ریه

سه اقدام درمانی اصلی برای درمان سرطان ریه مرتبط است:

 

مداخله جراحی. سینه باز می شود. وسعت عمل با توجه به اندازه تشکیل تومور و محل آن تعیین می شود. لوبکتومی و پنومونکتومی در حال حاضر انجام می شود. روش اول شامل برداشتن بخشی از ریه است، در حالی که روش دوم شامل برداشتن کل اندام با غدد لنفاوی منطقه ای و بافت چربی در سمت آسیب دیده است.

پرتودرمانی. این بخشی از یک درمان ترکیبی برای سرطان ریه است و قبل و بعد از جراحی انجام می شود. وظیفه آن کاهش تومور و از بین بردن سلول های بدخیم باقی مانده است.

شیمی درمانی درست مانند رادیوتراپی، یک اقدام درمانی قبل و بعد از عمل است که با هدف کاهش اندازه پاتولوژی انکولوژیک و از بین بردن پاتوژن های بدخیم انجام می شود. داروهای مختلف و ترکیبات آنها برای شیمی درمانی استفاده می شود.

علاوه بر این، اغلب یک دوره ایمونوتراپی برای بیماران تجویز می شود که هدف از آن تحریک بدن است تا بتواند به تنهایی با بیماری مبارزه کند.

 

درمان سرطان بر اساس بیمه پزشکی اجباری

از آنجایی که سرطان ریه پیچیده ترین است، نیاز به درمان طولانی مدت و متنوع دارد. این نه تنها به معنای طیف گسترده ای از روش های تشخیصی و درمانی است، بلکه سرمایه گذاری های مالی قابل توجهی نیز دارد. توانایی های مالی بسیاری از بیماران محدود است، بنابراین کلینیک چند رشته ای صوفیه خدمات پزشکی رایگان را به عنوان بخشی از درمان سرطان ریه تحت بیمه پزشکی اجباری ارائه می دهد. آن شامل:

 

پرتو درمانی؛

شیمی درمانی؛

PET/CT.

اگر بلافاصله با مرکز انکولوژی ما تماس بگیرید، به طور قابل توجهی مسیر خود را برای مراقبت های پزشکی رایگان کوتاه می کنید. متخصصان ما به شما خواهند گفت که برای کدام روش ها سهمیه ارائه شده است و همچنین عصاره ای را با نتایج تحقیق تهیه می کنند. علاوه بر این، پزشک یک توجیه کتبی برای نیاز به درمان رایگان سرطان ارائه خواهد کرد. شما باید این نتیجه گیری را به درخواست خود برای کمک تحت بیمه پزشکی اجباری پیوست کنید.

 

برای تماس با اداره بهداشت منطقه ای به موارد زیر نیاز دارید:

 

ارجاع پزشک در فرم 057/у;

درخواست برای درمان سرطان در چارچوب بیمه پزشکی اجباری؛

گذرنامه و بیمه نامه روسیه؛

SNILS;

رضایت به پردازش داده های شخصی؛

گواهی بازنشستگی (برای بازنشستگان)؛

اسناد پزشکی (در صورت درخواست): بسته به نوع سرطان و پیچیدگی مورد بالینی، این ممکن است نتایج آزمایش‌های مختلف، آزمایش‌های هپاتیت، HIV و غیره باشد.

مزایای مرکز انکولوژی صوفیه

برای بیش از 30 سال کار در بازار خدمات پزشکی، مرکز انکولوژی چند رشته ای "صوفیه" به بسیاری از بیماران کمک کرده است تا با یک بیماری خطرناک کنار بیایند. این به لطف تجهیزات پیشرفته، کارکنانی متشکل از کارمندان واجد شرایط و با تجربه و همچنین رویکرد چند رشته ای برای درمان آسیب شناسی های انکولوژیک به دست آمد. ما در کار خود بر روی استانداردها و پروتکل های داخلی و بین المللی فعلی تمرکز می کنیم، بنابراین تمام روش های تشخیصی و درمانی تا حد امکان برای بیماران ایمن هستند. این توسط جوایز متعدد، از جمله گواهی JCI و جایزه کیفیت از دولت فدراسیون روسیه تأیید شده است.

 

درمان سرطان در اتاق‌هایی با راحتی بالا و مبله با مبلمان مدرن و زیبا انجام می‌شود. بر خلاف بسیاری از موسسات پزشکی دیگر، کلینیک ما با فضای مطلوب و به دور از محیط بیمارستان افسرده مشخص می شود. علاوه بر بخش‌ها و اتاق‌های درمان با فناوری پیشرفته، بیماران ما و همراهانشان یک کافه و یک رستوران روی پشت‌بام با چشم‌اندازهای پانوراما از شهر دارند.





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: