قارچ سیلوسایبین
نوشته شده توسط : spudgene

قارچ سیلوسایبین

سیلوسایبین که معمولاً به عنوان قارچ جادویی (Magic Mushroom) یا مجیک ماشروم شناخته می‌شوند، گروهی از قارچ‌ها هستند که حاوی ماده سیلوسایبین می باشند و به عنوان قارچ های روانگردان نیز شناخته می شوند. این قارچ ها دارای سابقه طولانی در استفاده بشری بوده و دارای اهمیت فرهنگی و معنوی در جوامع مختلف در سراسر جهان هستند. درک اهمیت تاریخی و استفاده فرهنگی از قارچ های جادویی سیلوسایبین یا مجیک ماشروم زمینه ارزشمندی را برای درک تأثیر پایدار آنها فراهم می کند.

تاریخچه قارچ سیلوسایبین (مجیک ماشروم)
قارچ های جادویی سیلوسایبین تاریخچه ای غنی دارند که قدمت آن ها به هزاران سال پیش می رسد. شواهد باستان شناسی نشان می دهد که فرهنگ های بومی در مناطق مختلف مانند آمریکای جنوبی، آمریکای مرکزی و آفریقا قرن هاست که از قارچ های روانگردان در مراسم های مذهبی و شفابخش استفاده می کنند. استفاده از آنها اغلب با اعمال فرهنگی، باورهای معنوی در هم آمیخته است. اهمیت فرهنگی قارچ‌های جادویی سیلوسایبین در توانایی آنها برای القای حالات تغییر یافته آگاهی و تسهیل تجربیات عمیق است. مصرف کنندگان سیلوسایبین اغلب احساس ارتباط متقابل، بینش معنوی، افزایش همدلی و احساس تعالی را تجربه می کنند. این تجربیات اغلب برای رشد فردی، خود اندیشی، خلاقیت و کاوش در ذهن انسان جستجو می شوند. با افزایش سطح آگاهی و گسترش تحقیقات درباره مجیک ماشروم و کاربردهای آن، علاقه فزآینده ای برای کشف پتانسیل های درمانی آنها وجود دارد.

انواع مجیک ماشروم
قارچ جادویی (سیلوسایبین) گونه های مختلفی را شامل می شود که همگی حاوی میزان های مختلفی از ماده سیلوسایبین هستند. یکی از رایج ترین و شناخته شده ترین گونه های قارچ جادویی، Psilocybe Cubensis (سیلوسایبین) است. 

 زیرگونه های رایج قارچ سیلوسایبین Psilocybe Cubensis  عبارتند از:

 B+ :به دلیل سایز بزرگ و میزان تاثیرگذاری بالایی که دارد شناخته می شود. 
Ecuador: پیشینه تولید این نوع قارچ جادویی در رشته کوه‌های اکوادور است.
Hawaiian:  این نوع قارچ جادویی که شهرت فراوانی پیدا کرده است با عنوان پسیلوسیب کوبنسیس هاوایی هم شناخته می‌شود. 
Golden Teacher:  قدرت توهم‌زایی این نوع قارچ بسیار بالا است. 
 





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: