ترک اعتیاد با اسپادژن
نوشته شده توسط : spudgene

استرس و داشتن نگرانی‌ شدید برای ترک اعتیاد به موارد مخدر، نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه مشکلات را پیچیده‌تر خواهد کرد. ترک اعتیاد تریاک مانند هر مواد مخدر دیگری نیاز به داشتن دانش و اطلاعات کافی و حضور تیم متخصص و حرفه‌ای در محیطی با تجهیزات و امکانات بیمارستانی است. چرا که اعتیاد به تریاک یا به طور کلی هر نوع اعتیاد دیگری یک نوع بیماری روحی و جسمی است و نیاز به درمان تخصصی دارد. پس تا انتهای این مطلب با ترک اعتیاد با اسپادژن همراه باشید.

تحقیقات نشان می‌دهد حدود ۳۶ درصد جوانانی که به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده‌اند، از نظر امید به زندگی دچار یاس و نا‌امیدی هستند و بخش قابل ‌ملاحظه‌ای از معتادان را ساکنان حاشیه شهر‌ها تشکیل می‌دهند.

جالب است بدانید، فرق معتادان کشور ما با کشور‌های دیگر این است که در دنیا مصرف مواد مخدر صنعتی مانند شیشه، ماری جوآنا و کوکائین افزایش قابل توجهی پیدا کرده. اما در ایران شایع‌ترین ماده مخدر تریاک و مشتقات آن است که از این مقدار ۶۵ درصد معتادان تریاک مصرف می‌کنند.

به دلیل مشکلاتی که در روند ترک تریاک در بدن ایجاد می‌شود، انتخاب بهترین روش برای درمان اعتیاد به تریاک دارای حساسیت بالایی بوده و لازم است حتماً تحت نظارت کامل انجام گیرد، تا فرایند ترک اعتیاد تریاک بدون بازگشت و با موفقیت انجام شود.

سیر درمان در ترک تریاک مسیر پیچیده و دشواری است. در نتیجه نیاز به نظارت دقیق یک تیم پزشکی چند تخصصی در یک مرکز ترک تریاک حرفه‌ای است. همچنین مراحل ترک تریاک نیازمند امکانات بیمارستانی و کلینیکی است، برای همین ترک تریاک در منزل به هیچ وجه امکان‌پذیر نبوده و نیز بسیار خطرناک است.





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: