قارچ سایلوسایبین اسپادژن
نوشته شده توسط : spudgene

به گفته بنیاد الکل و مواد مخدر استرالیا، کتامین یک داروی منفک‌کننده (دسته‌ای از توهم‌زاها) است که می‌تواند روی حس بینایی و شنوایی افراد تأثیرگذار باشد. همچنین این دارو می‌تواند افراد را از واقعیت جدا کند. از کتامین در دنیای پزشکی معمولاً به‌عنوان یک داروی بیهوشی استفاده می‌کند، اما به‌صورت غیرقانونی هم در مهمانی‌ها استفاده می‌کند.

بنیان‌گذار گوگل مجیک ماشروم مصرف می‌کند

طبق گزارش وال استریت ژورنال، ایلان ماسک در مصرف این نوع مواد تنها نیست و برای مثال «سرگی برین»، هم‌بنیان‌گذار گوگل «قارچ سایلوسایبین اسپادژن» یا مجیک ماشروم مصرف می‌کند. وال استریت ژورنال این موضوع را از افراد دریافت کرده که از مصرف مجیک ماشروم توسط برین اطلاع دارند.

طبق گزارش‌ها، اعضای شرکت سرمایه‌گذاری «Founders Fund» که در شرکت‌هایی مانند اسپیس ایکس، اسپاتیفای و Airbnb سرمایه‌گذاری کرده است، مهمانی‌هایی برگزار می‌کنند که در آن دارو‌های روان‌گردان مصرف می‌شود.

درحالی‌که سخنگوی برین و شرکت Founders Fund پاسخی به این گزارش‌ها نداده‌اند، Founders Fund به تحقیقات درباره دارو‌های روان‌گردان اشاره کرده است: «تحقیقات نشان می‌دهند که روان‌گردان‌ها می‌توانند مزایای سلامت روانی قابل‌توجهی داشته باشند و از ما تلاش‌های بخش دولتی و خصوصی برای در دسترس قراردادن ایمن و قانونی این دارو‌ها حمایت می‌کنیم.»

درنهایت طبق گزارش وال استریت ژورنال، ظاهراً استفاده از دوز پایین موادی مانند LSD برای افزایش عملکرد و خلاقیت در سیلیکون، ولی یک موضوع رایج است.

مهمترین انواع مجیک ماشروم اسپادژن
همانطور که می‌دانیم قارچ‌های توهم زا که دارای خاصیت اعتیازایی هستند، دارای انواع و تعداد بسیاری می‌باشند. این قارچ‌ها دارای اسامی مختلفی بوده که بر اساس جنس‌های بیولوژیکی طبقه‌بندی می‌گردند. اما یکی از مهمترین ویژگی‌های مشترک‌ قارچ‌های توهم زا، وجود هاگهای تیره و آبششی می‌باشد که در مراتع و جنگل‌های مناطق نیمه گرمسیری و گرمسیری تکثیر شده و رشد می‌کنند.





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: