خرید و فروش سیلوسایبین
نوشته شده توسط : spudgene

جوز قانونی برای خرید و فروش سیلوسایبین در کشورها به شدت متغیر است و ممکن است در طول زمان تغییر کند. در برخی کشورها، سیلوسایبین و قارچ‌های جادویی به عنوان مواد مخدر طبقه‌بندی شده و ممنوع هستند، در حالی که در برخی دیگر از کشورها، استفاده یا حتی تجارت آنها قانونی است.

 درمانی در حال بررسی و بررسی است. تحقیقات بر روی اثرات درمانی سیلوسایبین در برخی از بیماری‌ها و اختلالات روانی مانند افسردگی مقاوم، اضطراب و افتادگی از سال‌های اخیر افزایش یافته است.

 

در برخی کشورها، استفاده از سیلوسایبین به طور قانونی مجاز است. البته باید توجه داشت که این اطلاعات براساس دانش من تا سال 2021 می باشد و ممکن است در طول زمان تغییر کند. در زیر تعدادی از کشورهایی که به طور کلی شناخته شده‌اند که مصرف سیلوسایبین در آنها قانونی است را ذکر می‌کنم:

1.     هلند: در هلند، سیلوسایبین به عنوان قارچ‌های جادویی (Magic Mushrooms) شناخته می‌شود و قانوناً قابل تجارت و مصرف است. با این حال، قوانین مربوط به محدودیت‌های سنی و مقدار مجاز مصرف در هلند وجود دارد.

2.     پرتغال: در سال 2001، پرتغال قوانین محاکمه‌ای را که مصرف مواد مخدر را کیفری می‌کرد، لغو کرد. در حال حاضر، مصرف سیلوسایبین در پرتغال تحت قوانین بهداشتی و بهره‌وری از مواد مخدر مسئولانه تنظیم می‌شود.

3.     جمهوری چک: در جمهوری چک، قوانین مربوط به سیلوسایبین و قارچ‌های جادویی در حال تغییر هستند و مصرف شخصی آنها در حال حاضر قانونی است. با این حال، تجارت سیلوسایبین در جمهوری چک هنوز قانونی نیست.

4.     برترین: در برترین، مصرف سیلوسایبین در حدود شخصی قانونی است و تجارت آن در برخی مراکز محدود مجاز است.





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: