سیلوسایبین تراپی
نوشته شده توسط : spudgene

سیلوسایبین تراپی چیست؟

سیلوسایبین تراپی یکی از انواع روش های درمانی جدید در روانشناسی است. همه ما باید برای آرامش و پیشرفت در زندگی بتوانیم روش های مشاوره ای مختلفی را تجربه کنیم. روان شناسان همیشه سعی می کنند راه حل های مختلفی برای پروسه درمانی اشخاص انتخاب کنند. هر چند که درمان ها می تواند با استفاده از دارو یا جلسات مشاوره باشد. قبل از این که یکی از سیلوسایبین تراپی یا روش های دیگر را انتخاب کنید راجع به مشاور خود تحقیق کنید. اکلکتیک تراپی یکی از روش های درمانی برای اختلالات روانی است. این روش درمان می تواند کمک بسیاری به افراد کند.

یکی از مواردی که همیشه مورد بررسی قرار می گیرد بحث ضربه های روانی در افراد است. در واقع این ضربه های روانی به گونه ای است که باعث اختلالات شخصیتی بسیاری می شود. یکی از این موارد اختلالاتی مثل افسردگی است. افسردگی یک نوع اختلال است که در افراد مختلف متفاوت است. علائم افسردگی می تواند شامل موارد و ویژگی های منحصر به فردی باشد. نحوه درمان آن اما می تواند به افراد کمک های بسیاری کند. در ادامه می خواهیم ببینیم که سیلوسایبین تراپی چیست؟

روان درمانی در مقابل سیلوسایبین تراپی
یک درمانگر همچنین تکنیک های خاصی را از درون آن رویکرد نظری انتخاب می کند. برخی از نمونه‌های این تکنیک‌ها عبارتند از مواجهه درمانی، حس درمانی، آرامش درمانی، درمان پذیرش و تعهد (ACT) و ذهن آگاهی. درمان التقاطی با چه کمکی می تواند کمک کند. درمان التقاطی می تواند برای کمک به افراد با طیف وسیعی از نیازها مورد استفاده قرار گیرد. برخی از شرایط و مشکلاتی که می تواند با موفقیت درمان کند عبارتند از:

اضطراب
اختلال دو قطبی
مشکلات مقابله و سازگاری
افسردگی
اختلالات اشتها
اختلالات شخصیت
اختلال استرس پس از سانحه (PTSD)
مشکلات رابطه
لالی انتخابی
معضلات اجتماعی
فشار
 





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: