فروش سیلوسایبین
نوشته شده توسط : spudgene

سال ها قبل در صحرای ساهارا و آمریکای جنوبی، برخی از اقوام در مراسمات روحانی و مذهبی از این نوع قارچ مصرف می کردند که باعث حالت های سرخوشی و شادی در آن ها می گشته است.

کنوانسیون سازمان ملل متحد در سال 1971 قارچ سیلوسایبین را در لیست مواد روانگردان قرار داد؛ در بسیاری از کشورها خرید و فروش سیلوسایبین ممنوع گشته است.

اعتیاد به مجیک ماشروم

وابستگی به سیلوسایبین مطرح نمی‌باشد ولی به دلیل اینکه می‌تواند برای برخی افراد اثرات خوشایند داشته باشند ممکن است مورد استفاده دوره‌ای قرار گیرد. تا کنون گزارشی از مرگ بخاطر اوردوز سیلوسایبین ارائه نشده‌است و به تنهایی ماده سمی و اعتیادآور محسوب نمی‌شود، هرچند ممکن است فرد تحت تأثیر این ماده دست به اقدامات خطرناک بزند و بر اثر حوادث صدمه ببیند.

در بعضی موارد برای اثربخشی بهتر و بالاتر افراد قارچ سیلوسایین را با قرص ال اس دی ترکیب می کنند که خاصیت توهم زایی فوق العاده ای به آن می بخشد و ممکن است افراد تحت تأثیر این ماده دست به اقدامات خطرناکی زده و بر اثر حوادث صدمه ببینند.

عملکرد ماشروم

معمولا پس از مصرف مخدر ماشروم تاثیرات آن 30 دقیقه پس از مصرف مشخص می شود که مواد سمی و توهم زای این قارچ موجب میگردد که سیستم عصبی سمپاتیک فرد مصرف کننده تحریک گردد و همین امر موجب می شود ضربان قلب و فشار خون فرد به طور عجیبی افزایش پیدا کند. گر گرفتگی شدیدی در فرد ایجاد شده و مردک چشم گشاد می شود، همچنین تمام عضلات منقبض می شود و به دنبال آن افزایش دمای بدن را داریم؛ حالات گیج شدن و وخواب آلودگی شدید، ضعف شدید عضلات و تهوع نیز از علائم مصرف می باشد.

نحوه مصرف ماشروم

قارچ ماشروم مخدر به صورت های مختلفی مصرف می گردد .

1- نوشیدنی: به صورت دم کردنی یا اضافه نمودن به انواع دمنوش و چای

2- خوراکی: خوردن به صورت تازه  و خام یا خشک شده و یا افزودن آن به انواع خوراکی از جمله کیک.

4- استنشاق کردن

5- پودر کردن و به صورت کپسول بلعیدن

خطرات استفاده از ماشروم

مجیک ماشروم نیز همانند سایر مواد محرک و اعتیاد آور، هرچه بیشتر استعمال شود میزان وابستگی به آن افزایش می یابد و به دلیل این که بدن فرد به مقدار مصرف قبلی ماشروم عادت کرده است برای رسیدن به حالت سرخوشی قبل فرد باید از بار قبل بیشتر مصرف کند که اثرات موقت آن معمولا بین 6 الی 12 ساعت در بدن باقی می ماند. ماشروم به مرور زمان اثرات طولانی مدت بر جسم و روان شخص می گذارد و باعث تغییر در شخصیت و خلق و خوی فرد می گذارد که گاهی شخص دچار فراموشی می شود.

همچنین مصرف بیش از حد از مجیک ماشروم و یا استفاده همزمان آن با سایر مواد مخدر، روانگردان ها، قرص ها و یا شرب خمر ممکن است باعث اوردوز و مرگ شخص مصرف کننده شود.

کشت ماشروم مخدر

ماشروم یا مجیک ماشروم نوعی از قارچ های وحشی هستند که قابل پرورش نیز می باشند که معمولا در کشورهای مکزیک، آمریکای جنوبی، شمال غربی و جنوبی ایالات متحده کشت و پروش داده می شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: