Magic mushrooms
نوشته شده توسط : spudgene

مجیک ماشروم به دلیل خواص روانگردان قدرتمندشان بسیار ارزشمند هستند. اینها شامل توهمات قوی، سرخوشی، الگوهای فکری تغییر یافته و وضوح واضحی است که بیهوده با مواد دیگر جستجو می شود. در زیر نگاهی دقیق‌تر به قارچ‌های جادویی، کاربردهای مختلف آن‌ها، نحوه پرورش آن‌ها و موارد دیگر می‌اندازیم.

در بافت قارچ های جادویی اسرار گسترده ای از آگاهی پنهان است که منتظر باز شدن هستند. از زمان‌های قدیم، این اشکال زندگی با محتوای روان‌گردان خود افراد را مجذوب خود کرده‌اند و امروزه حتی می‌توانید آنها را در آسایش خانه خود پرورش دهید. در اینجا بیابید که چه چیزی به این قارچ ها جادویی می دهد و هر آنچه را که باید در مورد مصرف و پرورش قارچ در خانه بدانید را کشف کنید.
قارچ‌های جادویی آن دسته از قارچ‌هایی هستند که عمدتاً در جنس Psilocybe قرار می‌گیرند که بیش از 100 گونه از آن‌ها شناخته شده است. اما جنس های دیگری نیز وجود دارد که شامل Gymnopilus و Panaeolus می شود. چیزی که این قارچ ها را "جادویی" می کند این است که حاوی آلکالوئید روانگردان سیلوسایبین هستند.

قارچ ها که به دلیل ارائه تجربیات روانگردان عمیق شناخته شده اند، هزاران سال است که توسط فرهنگ های مختلف در سراسر جهان استفاده می شود. شواهد استفاده سنتی از آنها از هند تا آمریکای جنوبی و بسیاری از مکان‌های بین آنها گسترش یافته است.

به دلایل مختلف، قارچ ها تبدیل به قارچ های بسیار بحث برانگیزی شده اند و برخی از مردم در وحشت واقعی در مورد آنها زندگی می کنند. این را وضعیت کیفری تقریباً جهانی آنها ثابت می کند.

اما همه چیز در حال تغییر است. با رونق تحقیقات در مورد مزایای بالقوه آنها، افسانه های قدیمی در مورد این اشکال زندگی اسرارآمیز در حال از بین رفتن هستند و دیدگاه های کاملاً جدیدی در حال ظهور هستند.

شاید به همین دلیل است که شما اینجا هستید؟ اگر یک مرور ساده و آموزنده می خواهید که حاوی تمام حقایق مهم در مورد قارچ های جادویی باشد (که به آن قارچ جادویی، قارچ یا فقط قارچ نیز می گویند)، به جای درستی آمده اید.

به دلیل تعداد زیاد قارچ های جادویی شناخته شده و تنوع آنها، پاسخ واحدی برای این سوال وجود ندارد. معروف Psilocybe semilanceata یا "سر طاس مخروطی نوک تیز" دارای کلاه مخروطی کلاسیک با نوک پستان است. اگرچه این شاید متمایزترین قارچ جادویی باشد، اما به هیچ وجه نمی توان نتیجه گرفت که همه آنها شبیه این هستند.

با این حال، وجه مشترک همه قارچ های جادویی این است که هنگام برداشت کبود می شوند. این به دلیل تشکیل رنگدانه های حاصل از اکسیداسیون سیلوسایبین است.

برخی از قارچ ها چاق و چاق هستند، برخی دیگر بلند و نازک هستند. برخی از گونه ها روی کود، برخی دیگر در چوب های پوسیده رشد می کنند، در حالی که برخی دیگر روی علف ها لانه می کنند. زمانی که به شکار آنها می روید، انتخاب قارچ مناسب کاملا ضروری است. اگر اشتباه را انتخاب کنید، او می تواند شما را بکشد!

همچنین، دریابید که آیا چیزی که به دنبال آن هستید حتی در منطقه ای که در آن زندگی می کنید رشد می کند یا خیر. این تکان دهنده است که چقدر مردم به دنبال قارچ هایی هستند که فقط در قاره های مختلف رشد می کنند!





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: