خرید سیلوسایبین از اسپادژن
نوشته شده توسط : spudgene

سرطان ریه به عنوان یکی از کشنده ترین نوع سرطان ها در جهان سالانه شمار زیادی از زنان و مردان را به کام مرگ می کشد.سرطان ریه بعد از سرطان پستان دومین عامل مرگ و میر زنان در جهان است

علت ابتلا به سرطان ریه

دلیل 90 درصد از سرطان های ریه قرار گرفتن در معرض دود دخانیات برای یک مدت طولانی است . درصد ابتلا به سرطان ریه در افرادی که سیگار نمی کشند 15٪ است.

آلاینده های موجود در هوای محیط زیست و محل کار:موادی چون آزبست (پنبه نسوز)، گاز رادون (گازی بی رنگ و بی بو که از تجزیه طبیعی اورانیم در آب، خاک و مصالح ساختمانی قدیمی تولید می شود)، اورانیوم و نیکل عامل مستعد کننده و پیشتاز در ابتلاء به سرطان ریه هستند.

استنشاق دود سیگار در محیط برای افراد غیر سیگاری

عوامل ژنتیکی:وجود سابقه سرطان ریه بین اعضای نزدیک خانواده احتمال ابتلا به این سرطان را افزایش می دهد.

عوامل ایمنولوژیک (ایمنی) : نارسایی مکانیسم ایمنی طبیعی بدن عاملی مستعد کننده در ایجاد سرطان ریه شناخته شده است.

خرید سیلوسایبین از اسپادژن

دانشمندان اسپادژن برای اولین بار در ایران موفق به استخراج و تخلیص ماده موثره سیلوسایبین از قارچ سیلوسیب کوبنسیس با خلوص بالاتر از ۹۹٫۹ درصد و مطابق با استانداردهای جهانی گشته‌اند. بر این اساس، بعد از آزمایشات بسیار و واکاوی­های متخصصانه در بخش تحقیق و توسعه، فرمول تولید صنعتی انحصاری این محصول ارزشمند که به عنوان انقلابی در صنعت دارویی جهان شناخته می­شود، وارد فاز تولید در کارخانجات پیشرفته اسپادژن شده است و اسپادژن را به عنوان اولین و تنها تولیدکننده ماده موثره سیلوسایبین در کشور معرفی میکند. شرکت اسپادژن سیلوسایبین را به سه فرم محلول، سالید کریستال و پودر با برگه‌ انالیز(COA) ارايه می‌نماید.





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: